Tuesday, September 01, 2009

Mari mengenal ikan..

28/9/09

Hari yang sama ke Alna..saje bawa Kaseh masuk ke kedai pet..nasib baik takde jual anjing.. tidak..tak pasal2 je kang terkeset2 anjing tu kat ibu..ish.. Ada gak burung ngan hamster tapi cat takde la plak.. tak dapat la nak bagi Kaseh main2 ngan cat...takpe la..nanti kite pinjam neighbour nye cat ek.. Kaseh tok sah takut lak tau.. maklumla..jarang-jarang dapat tengok cat kat Oslo ni.. anjing je la bersepah-sepah.. seb bek la jenis anjing diorang ni disiplin..bersih...cantik..takde la geli.. cume..tetap gak ibu jerit if tetibe datang kat ibu..hahaha..


cantiknya ikan ni... ikan apa ni ayah??


ikan kekek mak iloi-iloi..ikan gelama mak ilai-ilai..


kot dari pandangan depan..sure nampak Kaseh tengah dok merasa cermin akurium tu..



p/s: I Love you..

2 comments:

acik juju said...

alolololo..kaseh dah g pet shop ye..heheh kalau leh masuk tgn dlm air tu mesti kaseh dah 'belai2' ikan tu..

sedap la ibu kaseh nyanyi.. ^__^

KIRIS said...

ahah..ibu mmg pandai nyanyi la acik jujue.. dulu ms skolah rendah..ibu slalu nyanyi time majlis penyampaian hadiah.. tk caya tanya ayah.. pastu ms skolah menengah pon ibu selalu je jd solo nasyid tau.eheheh..