Saturday, September 05, 2009

KIRIS berkenalan dengan dryer...

Again..ayah takde kerja.. dok dengki manja ibu masuk dalam dryer lak.. ntah apa2 la ayah ni Kaseh.. takpela.. biarkan je la dia gurau2 ngan anak manja sorang ni ha.. Kaseh lak..ntah apa dibuatnya dlm dryer tu..





Ayah.. Kaseh nak kuar dah ni.. dah puas dah beramah mesra dengan dryer ni..huhu..


P/S: I Love you..

4 comments:

ciK LyndaWawa igUana said...

adoh kaseh..nak bermanja pun, jgn le masuk dalam ni..bahaya tu.....papepun, kaseh untung, kecik2 lagi dah dapat masuk dalam dryer..hehehe

Ernie said...

salam ziarah...
awatnya jadi gitu... sampai dalam dryer pun boleh main hehe

KIRIS said...

cik wawa,
ayah tu ha saje dengki.. kalau washing machine tu muat pon mmg de nk masukkan gak Kaseh dlm tu..huhu...

KIRIS said...

Hi Ernie, salam kenal.. my husband la saje dengki kat Kaseh..dah kaseh pun nampak mcm curious je nak tau apa itu dryer kan..heheheh..