Thursday, January 07, 2010

Dah baik dah.. :)

Alahmdulillah..demam dah beransur pulih... saki baki sikit je lagi..selsema pon dah takde.. berkat berbijik2 panadol yg ditelan.. hurmm.. mujur ada Kaseh.. tidak..takde maknanya ibu nak telan ubat2 tu.. tak kose.. cuma bila memikirkan kamu, ibu gagahkan jua telan pil2 tu saban hari.. sebab tak nak melarat and jangkit kat kamu pula..alhamdulillah..hari ni dah ok.. terima kasih suami atas perhatian yang dicurahkan.. maklumla..time2 sakit camni la manja tu cam terlebih2 melimpah ruah la sangat kan.. ehehe..mujur ayah Kaseh mau nak melayan kerenah ibu yang mengalahkan budak kecik ni..ehehe..best gak sesekali sakit camni ek.. leh manja lebih2.. even sebenarnya kot tk sakit pon manja2 gak..ahah... apapun..terima kasih Ya Allah atas kesihatan yang Engkau anugerahkan untuk kesekian kalinya..


seorang engineer yg sedang sibuk menelek2 heater yang tak rosak pon..ahahah



P/S: I Love us!!


7 comments:

ciK LyndaWawa igUana said...

emy baek....org pulak yang tak sedap badan nie....

paksumu said...

alolo..comelnye..cam bdk korea mukenye..~~~

KIRIS's mom.. said...

wawa,
ye ke?? jauh betul angin bawak virus mi yer?? ehehehe... kalau tk best sgt.. cepat2 mkn ubat ye wa..

paksu,
macam pak ngah jerk.. sbb paksu mesti ada mukenye jd mukenyewwww...ahaha..

paksumu lagi said...

lollll....kaseh dah beso nnti ganti paksu je lah jdik engineer ..gaye dah ade..hehe

KIRIS's mom.. said...

insyaAllah..doa2kan la ye paksu..

acik oren said...

alolo comel la gigi dia tu
terus cair kalau time marah tgk kaseh. hahaha

KIRIS's mom.. said...

hai acik.. gigi je ke comel??? ekeke..