Friday, October 09, 2009

Apa ni ayah??

Hahaha..kesiannya anak ibu ni.. apa la yang ayah dah buat ni ek.. ayah memang takde keje Kaseh.. tu yang dok tepek2 hello kitty nye sticker kat muka Kaseh tu.. sticker tu beli ms kat CDG airport hrtu.. saje beli untuk Kaseh main2.. Tapi dah patah dah dia punye mainan.. tu yang ayah saje la habiskan sticker tu.. anyway..anak ibu tetap maintain comel!!heeh..



P/S: I Love you..

3 comments:

ciK LyndaWawa igUana said...

kaseh pun layan jugak ape yang ayah dia bt..hehehe

chymara said...

muka kaseh yg sangat redha ngan perbuatan ayahnyer kih kih....sabo ye kaseh...esk dh pandai sakat orang biar aunty nad ajor mcmne nk buli ayah muahahhaha

KIRIS said...

cik lynda: kaseh mls nk lyn..tu biar je la ayah nk buat apa.. kesian kat ayah..hahah..

aunt nad: ish....mana boleh kaseh buli ayah..tak elok la aunt nad.. ibu selalu pesan jadi anak yg baik, anak solehah..dengar n patuh ckp ibu n ayah..