Friday, April 02, 2010

What's on my mind 5..

Serabut rasanya skang ni..tak tau la sayang.. cuma yang pasti..tiap kali terfikir hal ni, buat otak ibu jadi kecut...terus tak boleh berfikir jadinya.. haihh... rasa terbeban sangat..sesekali pernah juga ibu luah pada kamu..walau ibu sedar kamu tak mengerti apapun.. sekadar meluahkan rasa dengan bicara pada anak kecil secomel kamu.. walaupun luahan rasa tu cuma akan disambut dengan senyuman, tapi cukup buat hati ibu tenang ntok seketika.. dan di sudut hati ibu juga berdoa agar kamu tidak akan sekali kali berada dalam situasi ibu sekarang.. kerna ibu pasti kamu juga akan merasa terbeban sepertimana ibu merasakannya saat ini dan saat2 lain tatkala memikirkannya... hurmm..... kat mana silapnya ek manja??? ntahla...




ini adalah hasil creativity cik KIRIS sendiri yer.. tanpa sebarang bantuan daripada ibu@ ayah nya...


P/S : I Love us!!

6 comments:

ciK LyndaWawa said...

hehehe.. bukan ke is yang selalu dengki kat kaseh ni...

ciK LyndaWawa said...

macam tak caye je tu keje kaseh..bukan keja is ke...hehe

KIRIS.. said...

wawa,
betul wa.. dia buat sendiri.. takde sape buatkan pun.. hihi..

Suhaila said...

nape ni Mas..jgn pikirkan sangatla mende yang menyerabutkan tu...doa, sembahyang..insyaallah semua ok..
Tuhan tak akan uji seseorang hamba tu kecuali dengan kemampuan dia..
su pun turut termenung ni jap..memikirkan apa yang sedang melanda Mas nih...apa pe pun su sentiasa dioakan yang terbaik untuk kalian..

KIRIS.. said...

hi sue,
thanks a lot dear for ur support..:)) biasala sue, hidup manusia mana yang tak punya dugaan and ujian kn?? kan ke it's part of our life kan.. but, dont worry.. i ok2 je.. cume sesekali bila teringat jadi serabut.. and yes, definitely akan slalu panjatkan doa pada Yang Maha Mengetahui.. and again..thanks fren for ur concern.. really appreciate it!!! u take care ok!!

acik oren said...

ferrr dia punya jari tunjuk atas tu tak tahan okeh.
mcm gengster je.