Tuesday, September 01, 2009

Selamat hari lahir ayah..



Happy birthday to you..
Happy birthday to you..
Happy birthday to ayah..
Happy birthday to you..


Ibu kata hari ni hari lahir ayah yang ke-28 tahun.. tapi, Kaseh tak tau pape pon..sebab Kaseh kecik lagi.. Anyway, Selamat hari lahir ayah.. moga dipanjangkn umur, dimurahkan rezeki, diberi kesihatan yang baik dan dipermudahkan segalan urusan ayah.. juga moga kebahagiaan kekal milik ayah dan keluarga kita selamanya..amin... Kaseh dan ibu sayang sangat pada ayah.. terima kasih ayah atas segala kasih, sayang, cinta, kebahagiaan dan keprihatinaan yang ayah curahkan selama ni..

Terima kasih pada ibu sebab selitkan nama Kaseh dalam wish card untuk ayah.. juga untuk kek puding gula hangus yang ibu buat khas untuk ayah sempena 1st Sept 2009..


p/s: I Love you..


5 comments:

mommykaseh said...

salam..thnks jenguk FP Kaseh...now Kaseh kiranya dh de kwn baru...same name like her:)
btw..u dh lama ke duk norway?kerja sana? seronokla Kaseh Irdina ni berjalan...be good girl..anak yg solehah ok..insyaallah..

nnti balik mesia...bgtau..bole kte meet up...:)

zira& Kaseh

acik juju said...

happy belated besday Is..semuga berbahagia selalu di samping tersayang..

iskandar said...

Thanks to my wife, thanks to kaseh, thanks to semua... doakan kami pjg umur dan dimurahkan rezeki... dijauhi malapetaka, dilindungi dari hasad dan dengki..

amin...

KIRIS.. said...

hi kaseh,

sama nama kite kan..leh geng bile we all blk msia after this..hheeheheh..
btw..follow my husband transfer ke sini.. been here about 15month already..insyaAllah..3/4yrs lagi baru balik menetap di kl balik.. but, ada plan balik msia raya tahun depan..if ada masa leh la bergather2.. :)

KIRIS.. said...

acik juju,

time kasih for the befday wish ntok ayah Kaseh.. :)